2011/05/19


13 komentarzy:

  1. uwielbiam ten odcień różu w Twoim wydaniu...za drugi kolorek też bym sią dała pokroić!!:))
    cudne:))
    a możesz zdradzić co to za cudny motyl??:))

    OdpowiedzUsuń
  2. motylek z Vernonowego wykrojnika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te motyle. musiałam mieć ten wykrojnik.

    te prace jak do dzisiejszych "wszystko bez sensu". bardzo wymowne.

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne prace! chociaż po moich odczuciach z nimi związanymi, to chyba zbyt banalne określenie...

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ potrafisz stworzyć klimat!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa ja widziałam jak się pierwsza praca robiła i chyba się tu zaraz ocielę z dumy :D
    Przepiękne. Bardzo interesujące te tła. A całość wręcz enigmatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję Kochana za info...już zakupiłam!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zaczarowana Twoimi pracami! Są na najwyższym poziomie, można na nie patrzeć bez końca... Motyle przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za wizytę u mnie! A to co mi się u Ciebie podoba, to to że Twoja twórczość wyrasta ponad scrap i niesie duży ładunek emocji. Wydaje mi się też, ze Ty jako człowiek jesteś ciekawa i niebanalna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne motyle... A może zrobiłabyś też motyla na projekt Butterfly?

    http://craftypantki.blogspot.com/2011/06/projekt-motyl.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Sono deliziose queste ATC.Brava!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. oh i już. Są bezbłędne, piękne i znaczące. mrrrrr.

    OdpowiedzUsuń