2008/11/17


Mini albumik na wyzwanie z Inspirujemy pt.: "JA"
Ja i... bramy, metaforyczne przejścia, zamglone, nierealne, niepokojące i niebezpieczne;
miejsca gdzie zdarzenia nabierają koloru i smaku, choćby tylko w wyobraźni...
Wszystkie zdjęcia bram oprócz pierwszej, pochodzą z Łodzi
(uwielbiam te przejścia na zaniedbane podwórka studnie)
Z podziękowaniami dla K. za wyprawę do Łodzi,
dla F. za wysłuchiwanie historii (ciągle i ciągle) i dla P. za pierwszą bramę...


Prace innych dziewczyn biorących udział w wyzwaniu znajdziecie na
inspirujemy.blogspot.com

25 komentarzy:

  1. skaczę, oglądam te Wasze "ja" ..i wymiękam..
    uwielbiam te Twoje zdjęcia, a teraz oprawiłaś je na nowo, jeszcze piękniej..
    :* cudny

    OdpowiedzUsuń
  2. No co ja iedna mogę powiedzieć ,rozbroiłaś mnie totalnie tą pracą ,jest pięknię ,ty wyrażasz poprzez ten malućki albumik całą siebie.Bosko

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudny... tenmotyl fruwajacy blisko ciebie..ten klimat...cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia i niesamowita oprawa... magiczny ten album

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś... jesteś piękna.

    Ciałem i duszą.

    OdpowiedzUsuń
  6. mm... w łodzi byłam raz, ale bardzo polubiłam to miejsce, uwielbiam stare budynki, obdrapane, jęczące drzwiami i oknami, z klimatem

    jak zwykle dopasowana oprawa muzyczna. dead can dance to jest to.

    bardzo fajnie połączyłaś te bramy, czerń, biel z wysypem kwiatów i motylami.
    bajkowo

    OdpowiedzUsuń
  7. Uderzyło w moją czułą strunę duszy łodzianki - zawsze uważałam, że to magiczne miejsce, trzeba jednak tę magię umieć odnaleźć...

    mroczny urok... barwne kwiaty tylko podkreślają czarno-biały klimat...

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo sie podoba, mogłabym taki mieć;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mini albumik ale wielkie emocje.
    Idealny.

    OdpowiedzUsuń
  10. P.S. nie wiem skąd ale wiedziałam, ze znasz Dead Can Dance :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow... ale klimacior.. i jeszcze w tle "The carnival is over"... mrrr..

    OdpowiedzUsuń
  12. aż mi ciary po plecach przeszły Aga tworzysz cuda w małej formie.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. OŁ DŻIZAS!!! A już myślałam, że nie możesz bardziej mnie zaskoczyć... Fantastyczne, nadal Agnieszkowo mroczne, ale przełamane kwiecistą kobiecością i kolorem. Zdjęcia są po prostu przepiękne. No zakochałam się w Tobie po raz kolejny (Ci co chcą szukać podtekstów, niech ich sobie szukają).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach - i znowu muzycznie trafiłaś w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. te motyle fruwające nad Twoją głową!!
    magia!!! stworzyłaś coś cudownie magicznego ...

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie oddałaś tę tajemnicę bram i swoje magiczne, wyobrażone zdarzenia ... magicznaa praca!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. aga, z Ciebie to jest niezła TAJEMNICA....

    nie muszę chyba mówić, że jest GENIALNY???

    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. dziekuję za wiesz....
    wzruszyłam się


    F



    lowe do bólu, jesteś..... taka idealna
    chlip...chlip...chlip

    OdpowiedzUsuń
  19. jeśli mój jest intymny, to ten jest nie tylko intymny, ale jeszcze przecudnie nostalgiczny i tajemniczy - esencja kobiecości i ... Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. jest piękny! tak jak ty jesteś piękna! i taki pogodny :) aż się chce go nosić w kieszeni, żeby wyciągać w chwilach smutku coby rozweselał :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny, tajemniczy przez kolor i te cudne bramy, genialny!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale piękności...
    zaglądam i zaglądam i nadziwić się nie mogę



    cudo

    spodobało mi się określenie k_mai TAJEMNICA ;*

    OdpowiedzUsuń