2008/10/29

Wpis do wędrującego albumu Finn... "Ta Druga Ja". Wpis powstał już baaaardzo dawno
(miesiąc albo dwa temu) i widać jak mocno różni się od ostatnich prac, zupełnie inne emocje...
Taka to uroda prac, że są zapisem chwili w której powstają...


WI
powiedziała: berek
1. O jakiej porze dnia czytasz?
wtedy kiedy śpią dzieci, rano i po południu w drodze do i z pracy
2. Gdzie czytasz?

najczęściej w autobusie
3. Jeśli czytasz (na leżąco) w łóżku, to czytasz najchętniej na plecach czy na brzuchu?
na boku
4.
Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
te które mnie wciągną
5.
Jaką książkę ostatnio kupiłaś?
coś z serii literatura dla kobiet (ehmm kto to wymyślił) na taniuszku, na łódźkim dworcu,
książki zazwyczaj pożyczam od siostry która kupuje je nałogowo
6.
Co czytałaś ostatnio?
"Salamandra" T. Whortona
7.
Co czytasz aktualnie?
"Prestiż" Ch.Priesta
8.
Używasz zakładek czy zginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek to jakie one są?
Zakładek, zazwyczaj tego co mam pod ręką.
9.
Co sądzisz o książkach do słuchania?
Trudno mi się skupić na treści.
10
. Co sądzisz o ebookach?
Nie lubię czytać na ekranie komputera.
no to teraz gonią Fryne i Finn

6 komentarzy:

  1. no tak.. czerń i biel jest w każdym z nas... ale to okrutna mi do Ciebie nie pasuje zupełnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu mam ciary na dupsku przez te (to znaczy dzięki nim) Twoje sukienki o_O

    Pojechałaś po bandzie konkretnie. W sumie chyba mogę powiedzieć, że troszkę mi tych sukienek brakuje...

    Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. ohh..aż mi oczy wylazły na wierzch..cudo, cudo i taki słodki mrok..... i to moje będzie, całe moje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję :*
    i jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny, przewrotny, a ta sukienka (jeśli dobrze odczytuje intencje) rozwaliła mnie na maksa! cud - miód wpisik :D

    OdpowiedzUsuń