2008/07/07

Wyróżniona przez Jaszkę :* czuję się zobowiązana powiedzieć o osobie bez której prac moje kolaże nie były by takie jakie są a może wcale by ich nie było... dzięki Ciasteczku aka Latarni staram się zwalczyć własne ograniczenia, wyjść poza schemat, pognieść, podrapać, poplamić, znaleźć nową estetykę w rzeczach pozornie nie estetycznych i przede wszystkim NIE BAĆ SIĘ tego wszystkiego. Moja wdzięczność dla Latarni jest wielka.

Kolejną "osobą" jest moja parchata załoga - babki które nie tylko inspirują ale też wspierają pomagają, doradzają, z którymi można zarówno usiąść i płakać jak i śmiać się do łez. Filka, Finn, Jasz, K-maja, Mamami, Nulka, Rae, UHK, WI wielkie dzięki że jesteście.


a to taki mały dodatek do posta - kartelucha z mapki :)


7 komentarzy:

  1. o jeny!
    karteluszka jest cudna:)!
    i gratuluję wyróżnienia:*

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULEJSZY ! To była tylko kwestia czasu hahaha no ja wierzyłam jako fanka że będziesz nagrodzona !!!

    p.s. A karteluszka... miodzzioo
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka pod moim dachem klecona więc jestem zauroczona 8) ahahaha (że tak rymem polecę).

    Aga- bo bez Ciebie wieeelu, wieeelu rzeczy by nie było :*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje..choć jakoś chyba zaskoczona nie jestem - nie mogło cię to ominąć :)))) no ciebie? ominąć?
    :*:*:*
    ty wiesz, co ja myśl e o tobie jako o źródle inspiracji....
    a kartka..no jakoś nie widać na niej śladów bata ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. kartka piękna i ten napis...gratuluję nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :* cmooooooooooook
    Dzisiaj dofrunęła do mnie... jest cudna...
    i bardzo niespodziankowa!

    ...się wzruszyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Że akurat Ty zostałaś wyróżniona nie dziwi nic :D :*
    Kartelucha zajebiaszcza 8)

    OdpowiedzUsuń