2008/08/04

Poważna (?) awaria peceta wyłączyła mnie na kilkanaście dni z życia netowego. Nie udało mi się przez to na czas pokazać mojej interpretacji tematu "PODOBIEŃSTWO" z trzeciego wyzwania. Przez to również nie miałam możliwości obejrzenia prac moich znamienitych koleżanek: Nulki, Filki, Jaszki, Finn, UHK, Batory, AnnyMarii, K-maji, KitiW, Agnieszki, Rae, Moniq, Nowalinki (autorka tematu) Czas jaki zajmuje, na moim laptopie, załadowanie się bloga ze wszystkimi zdjęciami przekracza znacznie moje pokłady cierpliwości.
Może teraz o samej pracy. Kolejny raz "nieco" odbiegłam od stylistyki skrapowej, ale zdaje się że forma nie była tu narzucona. Pomysł na malowanie łyżek tuszami alkoholowymi znalazłam w cudownej gazecie Cloth Paper Scissors (niestety niedostepnej u nas) Piękne stare łyżki nabyłam na pchlim targu, a po tusze(Stamperii) udałam się do stacjonarnego sklepu NaszeHobby (na ebay-u oczywiście jest taniej ale jak można czekać -co najmniej- kilkanaście dni kiedy pełno pomysłów w głowie?) I tu klops, Włosi nie dostarczyli towaru... na szczęście Zosia (właścicielka sklepu) była tak miła, że pożyczyła mi swoje tusze!!! Wielkie dzięki Zosiu!!!

W tej pracy poza wspomnianymi wyżej tuszami użyłam starych gazet (1958) -nabytych również na starociach, farb akrylowych, koralików w płynie, kwiatków Prima, koronek, bejcy postarzającej i łańcuszka kulkowego. łyżki zamocowane są na dystansach-pinezki tapicerskie-za pomocą super glue, a w miejscach gdzie stykaja się z papierem za pomocą klejących kropek (glue dots)


10 komentarzy:

  1. o mój boże...to chyba najładniejsza rzecz, jaką widziałam w życiu.... słów mi brakuje...one są zachwycające!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wiedziałam, że mnie powalisz na kolana!!!






    wiedziałam....

    OdpowiedzUsuń
  3. tiaaaaaaaaaaaaaaaaa...
    renesansowe piękności nie miały tak pięknie i misternie ozdobionych włosów, jak te łyżki swoje wątłe ciałka...

    OdpowiedzUsuń
  4. siedze i patrze i niewiem co powiedzieć .... to jest tak piękne, oryginalne i z niesamowita aura, ze az dech zapiera !

    wymarzona dekoracja do wymarzonej kuchni/jadalni ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pooglądać jeszcze raz chciałam łyżeczki...przenosza w inny wymiar jaśminową ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany! I weź tu coś mądrego napisz... oniemiałam z zachwytu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Qrcze...cudo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dotarłam z pewnym opóźnieniem i jak zwykle jestem pełna podziwu :)
    Niesamowicie przefarbowałaś te łyżki i oprawiłaś po swojemu :))

    OdpowiedzUsuń