2007/10/02

Zatagowana zostałam przez AsięWu (zobaczcie jakie piękne robi kartki)
a więc piszę:

4 miejsca w których pracowałam
w miesięczniku "Mieszkaj" - (już nie istnieje) jako stylistka
w Studio Design 33,3 - pracownia wnętrzarska
na budowie III fazy centrum handlowego Promenada jako koordynatorka
w Studio Gomez - pracownia archiektoniczna

4 miejsca w których mieszkałam
Toruń - 5lat
Gdańsk - 9lat
Białystok - 11lat
Warszawa - 8lat

4 miejsca które odwiedziłam
Praga
Verona
Petersburg
Grodno

4 ulubione potrawy
pielmieni
czieburieki
pizza
słone paluszki Lajkonika

4 miejsca w których wolałabym byc teraz
na południu Francji lub
na południu Włoch lub
w Grecji lub
w Hiszpanii

4 blogujące znajome
Filka
Iza
Kasia
Ewa

2 komentarze:

  1. masz zawód o którym ja marzyłam :)))) a miesięcznik Mieszkaj chyba nawet mam gdzieś w pudłach :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. stare chińskie przysłowie mówi: najgorszy przekleństwem są spełnione marzenia ;))) może powinnaś się cieszyc... :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń