2007/09/30

Pojawienie się nowego skrapa może oznaczac tylko jedno -->
mam bardzo dużo pracy i praktycznie nie powinnam robic nic innego niż projekt.
Im mniej mam czasu i im pilniejsza jest praca tym więcej mam skrapowych pomysłów.
Prosta zależnośc?

papierki niezidentyfikowane z zakupów ebayowych, postarzenia patyną Talensa - kocham ją, mini bradsy - Doodlebug Design, wstążeczki - KnorrPrandell, literki Basic Grey

Fotka z przed paaaru dobrych lat - studenckie czasy i niezłe imprezy ;-)
Fajnie miec takie wspomnienia.

3 komentarze:

  1. Ta zależność brzmi tak fajnie, że nazwałabym ją pierwszym prawem scrapowym :) Jak już pisałam na forum - scrap wyszedł Ci cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super scrap, podoba mi się jego kompozycja i kolorystyka. Otagowałam Twojego bloga u siebie, zajrzyj, by poznać szczegóły zabawy :)

    OdpowiedzUsuń