2010/11/07

czasem mam wrażenie, że o to właśnie chcecie zapytać ;-)






































praca na zma(ł)puj to na CI - tym razem mapki szukamy sami w ulubionej gazecie/czasopismie
ja wykorzystałam poniższą mapkę




















Jest to również okładka (a raczej strona tytułowa) do Art Journala - na PS - temat wyzwania: Kim jest ta dziewczyna. Tematem tym zapoczątkowany został cykl bezterminowych wyzwań żurnalingowych - polecam.

No i jakoś tak przypadkiem się złożyło, że powyższy kolaż świetnie wpisuje się w ostatni słoik na myśli...
...tylko taka drobna literówka ;-) Queen - Queer (dla niezorientowanych: queer to w ujęciu genderowym określenie nieheteronormatywności)

6 komentarzy:

  1. Podobają mi się Twoje prace:-)
    Lubię takie klimaty i taką kolorystykę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. "so what?" - a no właśnie. ;)

    mam prośbę - czy mogłabyś skapnąć na mnie choć maleńką okruszynę tego Talentu?

    OdpowiedzUsuń
  3. najpierw się uśmiałam z mapki :):):) a potem schyliłam czoło nad interpretacją:):):)
    BOMBA 1!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie jesteś w kwartecie moich scrapowych guru...:))
    świetna okładka!!:))
    a faktury chodzą za mną od kilku dni i spać nie dają...
    i chyba dzisiaj im w końcu ulegnę...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna, niby spokojna i pudrowa, a jednak... ? uwielbiam (a tak przy okazji przypomniałaś mi moją przygodę ze studiami genderowymi na UW :D)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie samo pytanie skolażowałam czas jakiś temu:)

    ale nie takie ono piękne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń