2008/03/03

Gana wymierzyły we mnie Jaszmurka, Mamami, Moniq75 i Finn ... co za zmasowany atak
zasady strzelanki:

Aby rozpocząć polowanie należy:

1. podać linka do bloga osoby która nas ustrzeliła

2. zacytować na swoim blogu zasady zabawy

3. wpisać 6 nieważnych, śmiesznych (?) rzeczy na swój temat (ponieważ krążymy po blogach twórczych, więc mają to być rzeczy dotyczące naszego twórczego hobby),

4. “strzelić” do następnych 6 osób

5. uprzedzić wybrane osoby zamieszczając komentarz na ich blogu

hmmm

- za nic mam wszelkie terminy zabaw wysyłek itd... nigdy nie wyślę pracy z której nie jestem zadowolona lub nie zrobię byle czego aby tylko na określony czas wysłać... w związku z powyższym praktycznie zawsze jestem spóźniona...
- wszystkiego mam za dużo, ale i tak zawsze brakuje mi papieru, wstążki, bradsa w innym odcieniu (najczęściej z najnowszej kolekcji)
- mój stół roboczy ma 1,80x0,80m a wolnego miejsca mam najczęściej tyle co na podkładkę (30x45cm) oczywiście cały czas na nim sprzątam, ale to syzyfowa praca
- nigdy nie wiem na ile wycenić swoja pracę, wkładam w nią tyle energii serca i czasu, że standardowe ceny wydają mi się zbyt niskie - wobec powyższego zamiast sprzedać tanio komukolwiek, oddaję pracę darmo osobie którą darzę sympatią
- praktycznie nie oglądam telewizji - szkoda mi czasu - nawet jeśli nie skrapuję, przekładam wstążki czy guziki (czytaj robię porządek na stole) lub przeglądam strony innych skraperek
-gdybym miała więcej czasu to zajęłabym się jeszcze innymi rzeczami które lubię: decupażem, robieniem biżuterii, wyszywaniem, szydełkowaniem, robieniem frywolitek, malowaniem i rysowaniem a także układaniem puzzli...

teraz ja strzelam do Anetser, Cwasi, Monic, Bridget, Moniki69,
Uli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz