2007/10/19

pierwsze koty za płoty - zupełnie nie rozumiem tego przysłowia, ale zdaje się że tu właśnie ono pasuje...
no bo co to niby znaczy, że za płoty, to dobrze? czy źle? czy po prostu stwierdzenie faktu że coś się wydarzyło po raz pierwszy? a co z drugimi kotami...?

pierwszy kolaż - dwie strony do albumu MagdyM z CraftFactory - temat: Podróże





użyłam:papier z serii Fusion-BasicGrey, bradsy-DoodlebugDesign, farba akrylowa, płaskownik (od ramy ze starego okna) kawałki gazet, wydruk na starym papierze (30-letnie kartki z notesu mojej Mamy)


7 komentarzy:

  1. Drugie koty poszły w las ;) Bardzo udana realizacja tematu, najpyszniejsze jest małe zdjęcie z pierwszej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja droga kolaż Cię kocha a ja kocham Ciebie za ten kolaż....

    .............
    .............
    .............

    pomilczę, bo trwam w zachwycie....

    OdpowiedzUsuń
  3. no ciotka piękne ! za skarby świata bym takiego nie zrobiła zupełnie nie moje :D
    kolaż Cię kocha oj kocha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolaż normalnie mnie położył na łopatki!!! wzdycham z zachwytu i zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń