2014/09/25

Na sekretne wyzwanie na blogu Scrapki.pl, zainspirowana pracą Anai przygotowałam mały sekretnik z wykorzystaniem nowych mediów Finnabair.


Malutką książeczkę obkleiłam drobną siateczką używając do tego medium żelowego. Potem nałożyłam cienką warstwę złotej Texture Paste,  a po jej wyschnięciu spsikałam okładkę mgiełkami w różnych odcieniach różu. 


Wiedząc, że osoba dla której ten drobiazg przygotowuję, bardzo lubi wszelkie skrapowe błyskotki, używając medium żelowego przykleiłam cieniutkie płatki miki w pięknym pudrowym kolorze i delikatnie posypałam brokatem - drobniutkim, pięknie lśniącym Art Sugar.
Centralnym punktem okładki jest kompozycja z metalowych elementów uzupełnionych akrylowymi kropelkami i pomalowanych genialnymi pastami Inka Gold. Podobnie przygotowaną kompozycję umieściłam w środku książeczki.




1 komentarz: