2013/04/23

Dziś na blogu Mixed Media Place kolejna porcja inspiracji. Pokazujemy wraz z naszą gościnną projektantką - Piekielnie zdolną Owcą - jak używamy w swoich pracach gesso.

Gesso jest medium przeznaczonym do gruntowania powierzchni pod różne rodzaje farb i kredek. I doskonale sprawdza się w tej roli. Na kartki mojego żurnala ponaklejałam kawałki papieru o różnych grubościach i fakturach i zamalowałam je dość płynnym gessem tworząc podkład pod Pan Pastele.


Na wyschniętych stronach nałożyłam gąbkami pastele, a po utrwaleniu ich fiksatywą, miejsca które miały być ciemniejsze podrysowałam miękkim ołówkiem. Niektóre fragmenty pracy rozjaśniłam rozcierając na nich gesso palcami.



Zapraszamy serdecznie do udziału w zabawie - pokaż nam jak Ty używasz gesso i wygraj bon na zakupy w sklepie!

1 komentarz:

  1. REWELACYJNA praca!!! Fantastyczne kolorki! Niesamowite faktury! :-)

    OdpowiedzUsuń